مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۴
1399/09/26
دغدغه کادر درمانی برگزاری مراسم شب یلدا بدون توجه به شرایط ویژه کرونایی است
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، برگزاری مراسم شب یلدا و دورهمی های این شب را بزرگترین دغدغه کادر بهداشت و درمان برای شیوع موج جدید بیماری کرونا عنوان کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در گفت و گوی بخش خبری 20 مرکز چهارمحال و بختیاری در بیست و پنجمین روز از آذرماه 99، افزود: برگزاری مراسم دورهمی طی شبهای آتی به مناسب آیین سنتی شب یلدا خطر از دست دادن بزرگان خانواده و محروم شدن از وجود این عزیزان برای همیشه را در پی دارد.
وی، از جمله برنامه های ستاد مقابله با کرونا به محدودیت و منع تردد، اعمال جریمه برای خودروهای متخلف اشاره و اظهار داشت: آنچه حائز اهمیت است بی نتیجه ماندن تدابیر در صورت عدم توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و اقدام برخی شهروندان برای برگزاری مهمانی و مراسم دورهمی به مناسبت شب یلدا است.
دکتر رحمانی خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته و همراهی مردم در رعایت پروتکل ها و اعمال محدودیت ها در دراز مدت، کاهش شیوع بیماری کرونا را شاهد هستیم اما این وضعیت شکننده و ناپایدار است و تداوم روند کاهش آمار مبتلایان کووید 19، بستگی به رفتار مردم در آیین سنتی پیشرو دارد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی در شب های آتی به مناسبت شب یلدا، ضمن حفظ سلامت و جان بزرگتر ها، روند کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا ادامه پیدا کند.
تعداد بازدید:
298
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal