مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/09/27
نقش بی‌بدیل و مثال‌زدنی پرستاران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نقش مجموعه پرستاری در منترل و مبارزه با بیماری کرونا را بی‌بدیل و مثال‌زدنی دانست و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در همایش تجلیل از مدافعان سلامت در مدرسه الهام شهرکرد، گفت: مدارس موطن و خانه معنوی افراد هستند و حسی که در مدارس وجود دارد حسی است که در خانه پدری داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: بحرانی که به واسطه بیماری کرونا بوجود آمد باعث شد که گروه عمده‌ پرستاری چه در کشور و چه در دنیا یکی از سخت‌ترین سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود را پشت سر بگذارند و البته این وظیفه خود را به نحو احسنت نیز انجام دادند.
وی ادامه داد: پرستارارن یکی از گروه‌های اصلی و عمده بودند که در مدیریت بحران کرونا نقش بسیار چشمگیری داشتند در درمان و بهبود بیماران موثر واقع شدند.
دکتر شیرانی عنوان کرد: پرستاران در یک سالی که گذشت با فداکاری و صبوری خود منشاء خیر و خدمات بسیار ارزنده‌ای بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: کرونا روزی تمام خواهد شد اما دوران پس از کرونا دورانی دیگری خواهد بود، بسیاری از روابط اجتماعی و انسانی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، افرادی همچون کادر بهداشت و درمان که ققنوس وار از دل آتش کرونا برمی‌خیزند با روحیه‌ای صیقل خورده در آینده هم باعث و بانی بسیاری از خدمات برای خود و مردم خواهند شد.
وی اضافه کرد: می‌توانم به عینه گواهی دهم همکاران نجیب پرستار من در این روزها چه رنج‌های جسمی و روحی را تحمل کردند، آماری که هر روز ارائه می‌شود شاید در گفتار آسان باشد اما این واقعه دردناکی است که در استان کوچکی مثل چهارمحال و بختیاری 700 عزیز از دست رفته واین موضوع در روحیه پرستاران و دیگر مجموعه کادر درمان بسیار تاثیرگذار بوده است.
دکتر شیرانی یادآور شد: به نوبه خود تجلیل می‌کنم از مقام شامخ شهدا، به ویژه شهدای عرصه خدمت‌رسانی در حوزه سلامت، به خصوص شهدای مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری و سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) را تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همه مردم ایران به‌خصوص گروه پرستاری دلخوش، سلامت و سعادت‌مند باشند و خداوند به پاس خدماتی که به مردم ارائه داده‌اند اجر و ثواب به آن‌ها اعطا کند.
تعداد بازدید:
261
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal