مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/09/28
برگزاری جشنواره با محوریت کووید 19 مقدمه حرکت در راستای تغییر سبک زندگی و ارتقاء سطح دانش و سلامت جامعه است
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه شیوع کووید 19 تاثیرات زیادی بر زندگی و ابعاد کاری بشر گذاشته است، با اشاره به اقدام این دانشگاه در برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری "زندگی و مقابله با کرونا" اظهار داشت: برگزاری جشنواره با محوریت کووید 19 مقدمه حرکت در راستای تغییر سبک زندگی و ارتقاء سطح دانش و سلامت جامعه است.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا،ضمن گرامیداشت مناسبت های مختلف از جمله هفته پژوهش، وحدت حوزه و دانشگاه؛ فرا رسیدن هفته پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) را تبریک گفت و افزود: امید است با نگاه علمی و سنجیده گام های موثر در راستای پیشرفت علم و نوآوری برداشته و هر روز شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.
وی با اشاره به انجام مقدمات برگزاری این جشنواره افزود: باید با تغییر نگرش در همه افراد جامعه و تغییر سبک زندگی مهارت و دانش زندگی با کرونا که امروز تمام ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است را آموخت.
وی با تاکید بر اینکه مطالعات و پژوهش ها باید تلفیقی از آینده و گذشته نگری باشد خاطر نشان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شد تجارب جدید حاصل شود.
دکتر صالحی فرد، بررسی راه های مقابله با کرونا و آثار مخرب روحی، جسمی، اقتصادی ، تجاری و تغییرات ایجاد شده در رفتارها، سیاست ها ، فرهنگ و حتی نگرش ها را در کاهش آسیب های ناشی از شیوع این بیماری منحوس موثر دانسته و برگزاری جشنواره"زندگی و مقابله با کرونا" را حرکتی در این راستا برشمرد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، همکاری رسانه ها در امرآموزش و اطلاع رسانی را مطلوب و قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: قطعا برگزاری این جشنواره نقاط قوت و ضعف هایی داشته است که تبدیل نمودن توانمندی های دانشگاه از بالقوه به بالفعل از جمله نقاط قوت آن محسوب می شود.
دکتر صالحی فرد در پایان ابراز امیدواری کرد: این حرکت مقدمه ای برای ایجاد نگرش های خوب و جدید در راستای ارتقاء سلامت جامعه و بویژه استان چهارمحال و بختیاری باشد.
تعداد بازدید:
230
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal