مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/09/29
پیام تبریک رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز پرستار
وبدا؛ رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب(س) روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر سید جلیل حسینی ایرانی آمده است، سالروز ولادت اسوه نیکی ها، مظهر صبر وشکیبایی، تجسم عینی علم و عفاف و پرستار همه عاطفه ها و ارزش های زخم دیده در تاریخ تشیع،حضرت زینب کبری (س) و روزپرستار ،ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران ، و تلاش شان ، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.
در ادامه متن این پیام تبریک آمده است، شغل شریف و پر زحمت پرستاری، تفسیر بی نهایت زیبایی از فداکاری، صبوری و نوع دوستی است که با رأفت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته، مرهم مهربانی را بر زخمها زده و در پرتو الطاف خداوند متعال، نعمت بزرگ عافیت را برای آنان به ارمغان می آورند.
دکتر حسینی، ضمن تبریک سالروز ولادت خجسته حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت محضر همکاران بزرگوار، توفیق روز افزون پرستاران دلسوز و ساعی ایران اسلامی و خصوصا استانمان را از درگاه خداوند بخشنده و مهربان مسألت نموده است.
تعداد بازدید:
243
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal