مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/10/07
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

"بسمه تعالی‌
فاطمه گلی است که بوستان بهشت را زینت بخشیده است. پیامبر اکرم (ص)
فاطمه زهرا (س)، زنان را شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بردارند.
دهه فاطمیه روزهای غمبار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند. حضرت زهرای مرضیه (س) ام ابیها بود و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان السلام، و بزرگ ترین آموزگار بانوان جهان.
او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است و تا همیشه تاریخ در اذهان بیدار دلان جهان زنده خواهد ماند.
با امید به اینکه رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم و ایام غم بار فاطمیه را با شکوه بیش از پیش گرامی بداریم؛ سالروز شهادت دخت رسول خدا، حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مسلمانان به ویژه سفیدپوشان جامعه پزشکی و محبین آل الله صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم."
تعداد بازدید:
273
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal