مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/10/08
حماسه 9 دی‌ تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه بر آب کرد

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی سالروز حماسه 9 دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامیداشت.

به گزارش وبدا؛ دکتر حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین صغیرا در این پیام اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی‌ماه 88 تمام نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی را با درایت و بصیرت خود نقشه بر آب کردند.

در این پیام آمده است؛
« ‌نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. (رهبر معظم انقلاب)
در طول تاریخ، کشور ما فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده است. قبل از انقلاب، در برهه ا‌ی بخش هایی از کشور عزیزمان را به تاراج بردند و در زمانی دیگر ابرقدرت های شرق و غرب هر کدام به طمع چپاول منابع ملی و عظیم اقتصادی به این کشور یورش آورده و ثروت های این مردم مظلوم را به یغما بردند.
با پیروزی انقلاب اما، موضوع کاملا متفاوت شد نظامی روی کار آمد که با حمایت همه جانبه و اتحاد آحاد مردم ایجاد شده بود. درایت و مدیریت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، که با الطاف الهی عجین شده بود، باعث شد گروه‌ها و تشکل‌های مختلف با همبستگی خود نظام یکپارچه‌ای را تشکیل دهند و با ایجاد یک جمهوری وسیع و مردمی، استقلال و عزت خود را به منصه ظهور برسانند و همین خود به تنهایی کافی بود تا دست ایادی استکبار را از تعرض به این آب و خاک کوتاه نماید.
جنگ تحمیلی 8 ساله و هزاران نوع فشار اقتصادی بر این کشور برای آن بود تا آن اقتدار و استقامت را بشکنند و باز بر سر سفره استعماری و استثماری علیه این ملت مظلوم بنشینند.
بعد از رحلت حضرت امام و سپردن سکان رهبری نظام به دست مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) اما این فشارها نه تنها کاسته نشد که بر شدت وحدتش افزوده شد. رفته رفته با لغزش برخی خواص و ریزش آنان، زمینه‌های نفوذ بیگانگان، در مراکز و مسئولیت‌های مهم مملکت فراهم شد. پرده‌های نفاق به مرور کنار رفت و برخی که خود را سینه‌چاک نظام و انقلاب معرفی می‌کردند، در سراشیبی سقوط قرار گرفتند و با حمایت غرب به کارشکنی‌ها و اختلافات سیاسی دامن زدند.
اوج این اختلاف افکنی‌ها و تفرقه‌ها در اغتشاشات سال 88 خودنمایی کرد. جایی که برخی از سیاستمداران نامی کشور در جبهه اپوزیسیون استکبار جهانی قرار گرفتند و با هدایت و حمایت مالی و ابزاری کشورهای مرتجع عرب، فتنه عظیم سال 88 را رقم زدند. اگر نبود عنایات خاصه امام عصر عجل الله تعالی فرجه و درایت های رهبر معظم انقلاب، الان سرنوشت کشورمان را می بایست زیر چکمه های سربازان آمریکایی جستجو می کردیم.
مردم شریف ایران اسلامی که در تندبادهای روزگار همانند درخت تنومند استقامت کرده بودند، در حماسه نهم دی‌ماه 88 تمام نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی را با درایت و بصیرت خود نقشه بر آب کردند و با حضور میلیونی خود در خیابان‌ها و حمایت همه جانبه از نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر با صدای بلند و یکپارچه جمهوریت نظام را به رخ دوست و دشمن کشیدند.
این همان صدایی بود که در سال 57 طنین انداز شده بود، این همان صدایی بود که در سال 58 و در رفراندوم رای به جمهوری اسلامی به ظهور رسیده بود.
اینجانب به نوبه خود روز نهم دی ماه را که روز بصیرت نامگذاری شده گرامی داشته و آرزو می کنم ملت عظیم ایران در ظل توجهات خاصه امام عصر ارواحنا فدا در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی موفق باشند.»
تعداد بازدید:
171
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal