مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1399/10/10
حضور گروه های جهادی در مراکز درمانی استان برای کمک به کادر درمان
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور گروه های جهادی بصورت داوطلبانه در مراکز درمانی و کمک به کادر درمانی این مراکز خبر داد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا افزود: با توجه به طولانی شدن مدت شیوع بیماری کرونا و افزایش حجم مراجعات به مراکز درمانی و به تبع آن افزایش بیماران بستری و بد حال مبتلا به کرونا، گروه های جهادی برای حضور در مراکز درمانی اعلام آمادگی نمودند.
وی ادامه داد: به دنبال درخواست مکرر این عزیزان برای خدمت در بخش های کرونایی هماهنگی های لازم با معاونت درمان و مسئولین بیمارستان های استان به عمل آمد و با همکاری خوب مسئولین امر مقدمات ورود گروه های جهادی به مراکز درمانی فراهم شد.
به گفته وی، طی این مدت 25 سفیر سلامت، 56 مدافع سلامت از اقشار مختلف از جمله فرهنگیان، روحانیون و دانشجویان و ... برای حضور در بیمارستان های استان اعلام آمادگی و آموزش های لازم را دریافت نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم در خصوص خود مراقبتی و نحوه ارائه خدمت گروه های جهادی در مراکز درمانی افزود: ضمن ارائه آموزش ها، مشاوره و جلسات توجیهی برای جهادگران توسط اساتید، پزشکان و پرستاران و مشاوران برجسته برگزار و این گروه ها بعنوان همراه بیماران مبتلا به کرونا و مشاوران مذهبی وارد بیمارستان ها شدند.
وی با توجه به حساسیت موضوع، از لزوم انجام هماهنگی های لازم با دفتر نهاد برای حضور و انجام هرگونه خدمت داوطلبانه در مراکز درمانی استان خبر داد.
به گفته وی، گروه های جهادی متناسب با شرایط و نیاز مراکز درمانی آماده به خدمت هستند و در حال حاضر با توجه به کاهش بار مراجعات بیماران، از تعداد عزیزان جهادگر در مراکز درمانی نیز کاسته شده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین با اشاره به آسیب های مختلف کرونا از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی خانواده های کم درآمد و بی بضاعت، از اخذ مجوز های لازم از مسئولین امر برای کمک به این خانواده ها از محل صندوق خیریه و نیکوکاری دانشگاهیان خبر داد.
تعداد بازدید:
196
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal