مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/10/10
حماسه 9 دی بصیرت مردم را در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان اعلام کرد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: امت مسلمان ایران در این حماسه بار دیگر همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در این پیام اظهار داشت: دی ماه 88، نقطه سرنوشت ساز و یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی کشور عزیزمان بود که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار و الهام بخش را ثبت نمود.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اضافه کرد:امت مسلمان ایران در نهم دی ماه و در تجمع بزرگ عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.
دکتر صالحی فرد افزود: حماسه نهم دی ماه، یکی از ارزنده ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمداری برای نسل های آتی باشد.
وی تصریح کرد: در سال 88 که حقه و کینه های خفته معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دوباره سرباز کرد و همچون جنگ احزاب، گروه ها و فرقه های مختلف دست بیعت بهم دادند تا اراده امت اسلامی را درهم شکسته و اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیش ببرند، مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر بلوغ فکری ، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع گیری قاطعانه خود، باردیگر ازاین آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.
دکتر صالحی فرد خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی؛ سالروز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی را به عموم مردم به ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تبریک عرض می نمایم.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین در پایان با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه بصیرت انقلابی و ولایتمداری اظهار داشت: برخود فرض می دانیم نام و راه و مرام این شهید والامقام را به عنوان صراط المستقیم زندگی انقلابی، نصب العین قرار داده و برای تحقق آرمان هایی که خون این شهید به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.
تعداد بازدید:
188
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal