مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/10/11
راه اندازی مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منا) در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از راه اندازی مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منا) در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا با اشاره به سخن گوهر بار امام علی (ع):« خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد».(غررالحکم و دررالحکم ح 5955)اظهار داشت: با همت و تلاش نهاد، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز نیکوکاری منا جهت کمک به افراد نیازمند (دانشجویان و ...) در دانشگاه راه اندازی شده است.
به گفته وی، علاقه مندان به کار خیر می توانند کمک های مومنانه نقدی و غیر نقدی خود را به این مرکز در دانشگاه علوم پزشکی اهدا نمایند.
وی، در ادامه شماره کارت 6037997950213620 به نام مرکز نیکو کاری نهال انقلاب (منا) را برای واریز کمک های نقدی و آدرس: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وقع در ستاد دانشگاه و مرکز نیکوکاری منا واقع در رحمتیه مسجد مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را جهت تحویل کمک های غیر نقدی اعلام نمود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا در پایان اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این کار خیر می توانند هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهاد سازنده خود را از طریق شماره تماس 09127597516 با مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری مطرح نمایند.
تعداد بازدید:
167
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal