مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/10/11
کمبود فضای آموزشی از مهمترین مشکلات دانشکده دندانپزشکی شهرکرد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نبود فضای فیزیکی مناسب و فاقد استانداردهای آموزشی را از مهمترین مشکلات دانشکده دندانپزشکی این استان بیان کرد.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در نشست هم اندیشی با دکتر بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اظهار داشت؛ در جهت رفع مسایل و مشکلات و ارتقای دانشکده دندانپزشکی شهرکرد، حدود 5 هزار مترمربع فضای استاندار آموزشی نیاز است که مقرر شد جهت ترمیم و گسترش فضای فیزیکی و تجهیزات دانشکده این استان، حمایت های لازم از سوی وزارت بهداشت صورت پذیرد.
وی افزود: به منظور حل موقت این مشکل و در جهت رفع نیازهای آموزشی، سوله ای به مساحت یک هزار متر مربع با ظرفیت 50 یونیت در دو بخش در حال احداث می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: تأمین نیروی انسانی متخصص به صورت هیئت علمی، از طریق اصلاح چارت تشکیلاتی دانشکده از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
وی همچنین استفاده از فرصت های آزمون های استخدامی جهت جذب نیروی انسانی غیر از هیئت علمی را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.
دکتر شیرانی با اشاره به افزایش کمی و کیفی رشته های تحصیلی دانشکده دندانپزشکی شهرکرد اظهار داشت: راه اندازی رشته کارشناسی پروتز از سال تحصیلی آینده در این مرکز آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.
تعداد بازدید:
287
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal