مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/10/14
شهدای مدافع سلامت رهروان مکتب شهید سلیمانی هستند
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت مجاهدانه به مردم از مهمترین ویژگی‌های راه و مکتب سردار قاسم سلیمانی است که در این مسیر شهدای مدافع سلامت از برجسته‌ترین رهروان این مکتب به شمار می‌روند.
به گزارش وبدا به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ اقبال عباسی در دیدار با خانواده شهیده مدافع سلامت دکتر رضوان نورمند چالشتری به مناسبت چهلمین روز شهادت این بانو و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ایام فاطمیه و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده افزود: مردمی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی به شمار می‌رود که این روحیه مجاهدانه در راستای خدمت به مردم را می‌توان در عملکرد مدافعان سلامت به خوبی مشاهده کرد و بسیاری از کادر بهداشت و درمان با همین روحیه از جان خود گذشتند.
وی ادامه داد: بی‌شک با وجود مجاهدانی چون مدافعان سلامت و سایر خدمتگزارانی که در حوزه‌های مختلف از جان و امنیت مردم حراست می‌کنند مکتب و راه شهید سلیمانی تداوم می‌یابد و موجب عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.
عباسی اخلاص را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: یکی از رمزهای محبوبیت سردار سلیمانی اخلاص این مرد بزرگ بود و هرچقدر بتوان این ویژگی را در خود تقویت کنیم خود را به سردار سرافراز اسلام نزدیک‌تر کرده‌ایم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: بی‌شک مزین شدن این طرح با نام شهید سلیمانی روحیه رزمندگان در جبهه مقابله با ویروس کرونا را تقویت می‌کند و به برکت روحیه جهادی برگرفته از مکتب شهید سلیمانی می‌توان در مهار و کنترل ویروس کرونا عملکرد موفقی از خود نشان داد.
بر اساس این گزارش؛ چهارمحال و بختیاری چهار شهید مدافع سلامت در راه مبارزه با ویروس کرونا تقدیم کرده است.
تعداد بازدید:
317
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal