مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/10/24
آمار فوتی های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری به 730 نفر رسید
وبدا؛ رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متاسفانه با ثبت 4 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_19 در شبانه روز گذشته در استان، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 730 نفر رسید.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در بیست و سومین روز از دیماه 99 در چهارمحال و بختیاری افزود: طی 24 ساعت گذشته 145 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 42 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 6 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
جزایری افزود: هم اکنون 80 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 48 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون 11 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وی در ادامه با اشاره به اعلام وضعیت رنگ بندی جدید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و خروج استان از وضعیت هشدار و زرد رنگ شدن اکثر نقاط ، نسبت به کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از افراد هشدار داد.
جزایری در ادامه از مردم خواست همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت و توجه لازم را به عمل آوردند تا شاهد تداوم سیر نزولی شیب منحنی کووید 19 در استان باشیم.
تعداد بازدید:
232
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal