مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1399/10/28
شهادت حضرت زهرا(س) تا ابد اهمیت دفاع از حریم ولایت را به جهانیان نشان می‌دهد
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرا (س) و ایام دهه فاطمیه را تسلیت گفت.

به گزارش وبدا؛ دکتر حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین صغیرا در این پیام با اشاره به حدیثی از حضرت مهدی (ع) که فرمود “الگو و اسوه‌ نیکوی من دختر رسول خدا(ص)، فاطمه زهرا(س) است." اظهار داشت: روز سوم جمادی الثانی هر ساله یادآور مصائب بزرگی است که بر یگانه بانوی عالم، دختر رسول خدا وارد شد.
وی در این پیام اضافه کرد: بانویی که در عین کوتاهی عمر شریفش، مصائبی بر او وارد شد که قلب ولی الله الاعظم حجه بن الحسن ارواحنا فداه را محزون می سازد. صدیقه کبری در مقابل تعدی ظلم و ستم ایستاد تا ولایت عظمای الهی را حفظ نماید، و گزاف نیست اگر بگوییم، شهادت فاطمه زهرا(س) تا ابد اهمیت دفاع از حریم ولایت را به جهانیان می‌نمایاند.
حجت الاسلام صغیرا با بیان اینکه سیره و روش این بانوی مطهره الگویی است برای تمام عالم، برای تمام زنان و مردان و حتی الگویی است برای قطب عالم امکان امام عصر(عج) یادآور شد: او به تمام عالمیان فهماند چهره نفاق و سیرت منافق را باید شناخت، باید موضع‌گیری کرد و باید از حق دفاع کرد.
وی در ادامه گفت: فاطمه زهرا(س) بانوی است که تلألؤ نورانیش در عالم امکان، همگان را بهره‌مند می‌سازد، در عین حال در وصیت به همسرش علی، همانگونه که اوج مظلومیت را نشان می‌دهد و دفاع از حقیقت را به وضوح آشکار می‌سازد، پرده از چهره نفاق مردمان عصر نیز بر می‌دارد و می‌فرماید: «یا علی؛ مرا شب غسل بده، شب کفن کن و شب به خاک بسپار.»
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
در پایان اظهار داشت: شهادت این اسوه تقوی، اسوه ایمان و اسوه عمل را به همه شیعیان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم با انجام وظائف دینی و اخلاقی در مسیر آن حضرت، حرکت کنیم و رضایت امام زمان (علیه السلام) را به دست آوریم.
تعداد بازدید:
208
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal