مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/11/03
مردم رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند/کرونا جان دو نفر دیگر را گرفت
وبدا:؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مردم خواست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری جدی بگیرند و از هرگونه غفلت و سهل انگاری خودداری کنند.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه طی پنج روز گذشته علائم و هشدارهایی برای افزایش بیماری کرونا در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
وی افزود: هم اکنون در مقایسه با هفته گذشته، مراجعه کنندگان با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان افزایش یافته که زنگ هشداری برای شیوع این بیماری است.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به هفته گذشته موارد بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان به ثبات رسیده و از سیل نزولی خارج شده است.
وی از مردم خواست: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی را جدی بگیرند و در این خصوص از هرگونه غفلت و سهل انگاری خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در سومین روز از بهمن‌ماه سال 1399 گفت: طی 24 ساعت گذشته 207 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 44 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
دکتر شیرانی افزود: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 2 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی ادامه داد: هم اکنون 90 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 59 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز تأسف گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_19 در استان گزارش گردید و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 739 نفر رسید.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون 13 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
185
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal