مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1399/11/05
پروتکل شکنی با شعله ور کردن آتش زیر خاکستر کرونا خیانت ملی است
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به خطر افزایش شیوع بیماری کرونا، هرگونه پروتکل شکنی و سهل انگاری نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی با کنار زدن خاکستر از روی شعله های زیر خاکستر کرونا خیانت ملی است.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در گفت و گوی بخش خبری 20 مرکز چهارمحال و بختیاری، در پنجمین روز از بهمن ماه 99 ، افزایش بیماران مشکوک به علایم بالینی کرونا را به عنوان زنگ هشداری برای شروع موج چهارم بیماری عنوان و بر پرهیز از غفلت و ساده انگاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شکل گیری موج جدید شیوع کووید_19 تاکید نمود.
وی با بیان اینکه، در حال حاضر تعداد موارد بستری به یک سوم کاهش و فوتی های ناشی از کرونا در سطح کشور و استان کاهش داشته است افزود: حفظ وضعیت موجود نیازمند توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی است.
وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد، تغییر سن مبتلایان به کرونا رخ داده است و افراد زیر 20 سال، کودکان و نوجوانان نیز از ابتلا به کرونا در امان نیستند.
دکتر صالحی فرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی با اجرای طرح کنترل اپیدمی کووید 19 بصورت محله و خانواده محور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور موفقیت هایی در زمینه مراقبت، حمایت و نظارت در امر کنترل این بیماری منحوس کسب نموده است.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پیش از این نیز کارنامه درخشانی از همکاری سپاه و بسیج در امر ریشه کنی فلج اطفال حاصل شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ضمن موفقیت این طرح، با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم از بروز موج چهارم بیماری کرونا پیشگیری و به زودی، شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.
تعداد بازدید:
275
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal