مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/11/09
اعلام مصوبات جدید قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری
وبدا، مصوبات جدید درخصوص محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در مناطق آبی و زرد چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به شریح زیر اعلام شد.
به گزارش وبدا؛ در هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا و پانزدهمین نشست کمیته ارزیابی و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری، درخصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، مراکز تفریحی آبی، شهربازی، تئاتر، سینما، استخر شنا، مهادی کودک و برگزاری اجلاس نماز تصمیماتی اتخاذ گردید.
جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست از بازگشایی مهادی کودک از 12 بهمن ماه 99 در استان خبر داد و گفت: هم اکنون 345 مهد کودک با یک هزار نفر پرسنل شاغل در استان فعالیت خود را از یکشنبه آینده بر اساس رعایت نکات بهداشتی ابلاغی آغاز می‌کنند.
وی افزود: ابتدا با انجام تست سریع از مربیان و مسئولین مهادی کودک، مناطق آبی (شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان) با حداکثر ظرفیت 25 نفر و در مناطق زرد با حداکثر ظرفیت 15 نفر شروع به کار می‌کنند.
مردانی تاکید کرد: مهدکودک های استان با در نظر گرفتن فضای فیزیکی هر 4 مترمربع برای هر کودک فعالیت خواهند کرد و چنانچه موردی مثبتی یافت شد مهد کودک به مدت 14 روز تعطیل خواهد بود.
رئیس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در ادامه از بازگشایی سینما، شهربازی ها، اماکن و سالن‌های ورزشی در استان خبر داد و گفت: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی در مراکز جمعی، پذیرش از طریق اپلیکیشن ماسک (غربالگری با کد ملی) انجام می‌شود و درصورتی که طی 14 روز گذشته تست کرونای فرد مثبت باشد از ورود آن ممانعت خواهد شد.
مردانی تاکید کرد: همچنین اجلاس نماز در شهرستان‌های 10 گانه چهارمحال و بختیاری با رعایت موارد بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن فضای فیزیکی 4 مترمربع به ازای هر فرد و حداکثر 2 ساعت برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از غافلگیری و شروع پیک چهارم بیماری، بازگشایی‌ها بدون شتاب زدگی و به صورت آرام با زمان بندی و نظارت انجام می شود.
تعداد بازدید:
181
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal