مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/11/09
جلسه هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری جلسه هم اندیشی هیات رئیسه این دانشگاه با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این نشست در ششمین روز از بهمن ماه 99 با محوریت تشریح وضعیت ارائه خدمات در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و مطالبات و انتظارات این مجموعه از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیوان محاسبات استان برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن، دکتر حمزه نماینده مردم شهرستان های کیار، کوهرنگ، فارسان، اردل و دکتر راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد از حوزه بهداشت و درمان به عنوان مهمترین حوزه کاری هر کشور یاد شد.
درخشان گفت: همچنین با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خوب استان و دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه و ارتقاء خدمات حوزه بهداشت و درمان، از سوی نمایندگان حاضر در جلسه قول هرگونه همکاری و مساعدت برای تحقق برنامه های حوزه سلامت استان داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات و نگاه ویژه به رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار استان، فراهم شدن شرایطی برای جذب و ماندگاری پزشکان در این مناطق مورد تاکید قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جلسه حاکم نمودن ثبات مدیریتی در استان و پرهیز از اعمال سلیقه در تحولات اداری از جمله اهداف مجمع نمایندگان استان عنوان شد.
درخشان گفت: همچنین با اشاره به تخصیص بخش عمده ای از اعتبارات بودجه 1400 به حوزه درمان بر لزوم توجه جدی به بهداشت، آموزش و تحقیقات برای کاهش بار بیماری ها و هزینه های سنگین درمان تاکید شد.
تعداد بازدید:
282
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal