مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1399/11/13
قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گلباران شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در نخستین روز از دهه فجر، قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گلباران و عطرافشانی شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان اظهار داشت: یکشنبه 12 بهمن ماه 99 همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، قبور مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور ریاست محترم ، معاونین و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلباران و عطرافشانی گردید.
وی افزود: شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) رهبر بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند..
شایان ذکر است؛ پیکر پاک دو شهید گمنام در مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به خاک سپرده شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از برگزاری جشن بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور با حضور ریاست و مسئولین این دانشگاه در سالن ابن سینا خبر داد.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و جهت مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این برنامه به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پخش شد.
درخشان افزود: در حاشیه این مراسم و همزمان با چهل و دومین سال بالندگی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های مختلف برپا گردید.
به گفته وی؛ سخنرانی، اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ، همراه با مسابقه از برنامه های جانبی این مراسم بود.
تعداد بازدید:
260
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal