مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/11/14
استقامت رمز موفقیت ازپیروزی انقلاب اسلامی تا مبارزه با کرونا
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی در هر شرایط، از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالهای گذشته تا مبارزه با کرونا در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش وبدا؛ دکتر حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی، شدیدترین تحریم‌ها بر کشور اعمال شد اما ملت ایران در مقابل همه کمبودها، تحریم‌ها و نقایص مقاومت و ایستادگی نمود و هم اکنون جامعه اسلامی ایران در میان تمام دنیا سربلند است.
وی افزود: امروزه رمز پیروزی در مقابله با بیماری منحوس کرونا نیز تلاش و استقامت است به طوری شاهد هستیم ملت ایران جهادگرانه در این عرصه حاضر شده‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی باید همت همچون گذشته ادامه یابد و نباید ضعفی ایجاد شود.
وی افزود: ارتباطات با همه دنیا حفظ می شود اما برخی ملاحظات همچون واردات واکسن کرونا و ممنوعیت ورود واکسن از کشورهای آمریکا و انگلستان به نفع کشور و اعتماد به علم و دانش و تکیه بر توان داخلی است.
دکتر حجت الاسلام و المسلمین صغیرا با اشاره به اینکه، امیدواریم دولتی جوان و انقلابی از نظر ایده پردازی، حرکت رو به جلو و فعال، مسیر انقلاب را در ایام پیش رو به دست بگیرد و حرکت رو به جلو داشته باشد خاطر نشان کرد: هم اکنون حمایت و حفاظت نظام جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه در هر پست و مقام است، باید از هر طریقی این مهم را محقق کرد و به آن جامه عمل پوشانده شود.
تعداد بازدید:
230
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal