مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/11/16
ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح شد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ار افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد افزود: در سومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، با حضور خانم محمدیان معاون توسعه استانداری، امام جمعه، فرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
وی، اعتباری هزینه شده جهت بهره برداری از این پروژه عمرانی را قریب به 5 میلیارد تومان اعلام و افزود: اعتبار هزینه شده جهت تکمیل این پروژه از محل اعتبارات استانی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عملیات احداث ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن از سال 95 در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با سطح زیربناء 2200 متر مربع آغاز شد.
وی تصریح کرد: این ساختمان دارای واحدهای مختلف از جمله: سلامت محیط وکار، جمعیت خانواده و مدارس ، آموزش سلامت، ستاد گسترش، سلامت روانی اجتماعی اعتیاد، سلامت دهان دندان، روابط عمومی، پیشگیری و مبارزه با بیماریها می باشد.
دکتر صالحی فرد در ادامه جمعیت تحت پوشش خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن را 28000 نفر اعلام کرد و افزود: امید است با استقرار کارکنان در این ساختمان، ضمن ارائه خدمات جامع سلامت، شاهد اجرای نظارت، پایش و ارزیابی به نحو احسنت در این شبکه بهداشتی و درمانی باشیم.
تعداد بازدید:
295
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal