مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/11/20
تقدیر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از عملکرد موفق و درخشان رسانه ها در اطلاع‌رسانی بیماری کرونا

وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عملکرد رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بیماری کرونا را موفق و درخشان ارزیابی کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در نوزدهمین روز از بهمن ماه 99 در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند که در این راه از جان و مال خود گذشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هدف انقلاب اسلامی را توسعه همه جانبه کشور به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، صنعت و ... تا دستیابی به کشوری سرآمد در همه ابعاد عنوان کرد و اظهار داشت: در این مسیر علیرغم اختلاف نظرها و نوسانات، وحدت و عزم ملی بسیارحائز اهمیت است چراکه مقصد دستیابی به توسعه همه‌جانبه کشور بین مردم و مسئولان واحد است.
وی افزود: رسانه ها یکی از ارکان مهم دموکراسی هستند که باید اهل فکر و جریان ساز باشند، و با روشنگری و تخصصی عمل کنند.
دکتر شیرانی اضافه کرد: رسانه‌ها چراغ راه برای رسیدن به اهداف هستند و باید طوری عمل کنند که اجازه داده نشود امور سیاسی در حوزه سلامت که با جان مردم سروکار دارد دخیل شود.
وی یادآورر شد: در بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا رسانه‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت بسیار مطلوب عمل کردند و در تشویق و ترغیب مردم برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، ایران جزو کشورهای موفق دنیا در این زمینه بوده است.
دکتر شیرانی ادامه داد: به واسطه عملکرد مطلوب رسانه‌ها و مطبوعات، حجم اطلاعات زیادی در بحث بیماری کرونا به مردم انتقال یافت.
وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت مردم است گفت: در جریان کنترل بیماری کرونا، بر اساس برخی مصلحت اندیشی ها برای حفظ سلامت جسمی مردم، معیشت و سلامت روان جامعه، برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها در بازه های زمانی مشخص کم و زیاد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی تنها سازمان بهداری در چهارمحال و بختیاری به امور درمانی مردم می‌پرداخت و پس از انقلاب و با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی تحول چشمگیری در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان رخ داد.
وی با اشاره به ارائه خدمات بسیار گسترده از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: این دانشگاه علاوه بر وظیفه اصلی آموزش و پژوهش، در حوزه‌های درمان، تحقیقات و فناوری های نوین، بهداشتی، ارائه خدمات سطح یک در دور افتاده ترین نقاط در شبکه های بهداشت و درمان، نظارت بر غذا و دارو و... را عهده دار است.
دکتر شیرانی افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی در برخورد با فاجعه ها، بحران های غیر مترقبه مثل سیل، زلزله و ... اپیدمی هایی همچون کرونا و بیماری های دسته جمعی نقش خطیر ایفا می کند.
در پایان این نشست از خبرنگاران، رسانه ها و فعالان فضای مجازی که از ابتدای شیوع کرونا همراه مردم و مسئولین بودند تقدیر به عمل آمد.
تعداد بازدید:
321
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal