مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/11/24
برگزیدگان فراخوان ایده های برتر سلامت زنان معرفی شدند

وبدا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از معرفی برگزیدگان فراخوان ایده های برتر سلامت زنان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر صادقی با اعلام این خبر گفت: در این فراخوان ایده طراحی اپلیکیشن جهت بهبود مشکلات دوران بارداری و دوسال ابتدای تولد فرزند؛ از سوی عاطفه دهقان، مهشادفرودی و محمد قربانی رتبه اول را کسب کرد.
وی افزود: ایده ارتقاء سطح سواد سلامت زنان در زمینه موضوعات مرتبط با سلامت با توجه به نقش زنان در ترویج منابع معتبر آموزشی و اطلاعات معتبر و پیشگیری از انتشار باورهای غلط در شرایط عادی و بحران کووید 19 از طریق اختصاص بخش " سلامت زنان " در منوی " عموم مردم " در سایت دانشکاه علوم پزشکی، از سوی زهرا حیدری، سوسن اصغریان و پوران خلفیان رتبه دوم را بدست آورد.
دکتر صادقی اضافه کرد: درحوزه امنیت شغلی-تقسیم منابع خانوار-صندوق پس انداز ویژه زنان روستائی
بانک اختصاصی زنان روستائی حوزه سلامت :کشت سبزی در خانه-ساخت شیردوش هوشمند پرتابل خورشیدی
برنامه اختصاصی زنان روستائی-طراحی تندیس یا مدال نیز بیژن آل ابراهیم رتبه سوم را از آن خود کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین ایده احداث یک مجموعه تفریحی و فرهنگی با همکاری شهرداری؛ از سوی پریسا آسمند چهارم شد.
دکتر صادقی خاطرنشان کرد: در این فراخوان ایده اجرای جشن شکرگزاری (یائسگی ) از سوی طاهره گلشاهی رتبه پنجم را بدست آورد.
وی افزود: ایده طراحی نرم افزار ماهبان(مامای همراه) محور: حمایت از زنان باردار در همه گیری کرونا از سوی دکتر زهره کریمیان بهاره متقی رتبه ششم رااز آن خود کرد.
وی ادامه داد: ایده ایجاد شبکه تخصصی سلامت زنان؛ از سوی زهرا ایازی موفق به کسب رتبه هفتم شد.
دکتر صادقی یادآور شد: ایده مدیریت اقتصاد خانواده توسط زنان در دوران همه گیری کرونا؛ از سوی دکتر پروانه فتاحی رتبه هشتم را کسب کرد.
وی ادامه داد: ایده ترغیب زنان به خوداشتغالی و گرایش به کسب و کارهای خانگی فعال که دارای بازدهی و فرایند بیرونی باشد؛ از سوی حسین رحیمی هشتم شد.
دکتر صادقی در ادامه گفت: ایده افزایش آگاهی مردان از طریق رسانه های جمعی درمورد مسئولیت هایشان در اپیدمی کووید 19زنان شاغل و نگهداری از فرزندان در همه گیری کرونا نیز از سوی حمیرا مالکی، زهرا حیدری ، پوران خلفیان و فریبا کریمی مشترکاً رتبه نهم را کسب کرد.
وی یادآور شد: ایده اپلیکیشن مربی شو مربی نقش ها و امنیت شغلی و اجتماعی زنان؛ از سوی مهشادفروهی، عاطفه دهقان و محمدقربانی مشترکاً رتبه دهم را از آن خود کرد.
دکتر صادقی همچنین در خصوص برگزیدگان پیشنهادات برتر سلامت زنان در سامانه پیشنهادات دانشگاه گفت: علی عبداللهی با پیشنهاد حضور مشاور زنان دانشگاه به عنوان نمایندهی ایشان در جلسات هیئت رئیسه یا جلسات مهم جهت پر رنگ شدن نقش حضور بانوان شاغل در دانشگاه، رتبه اول را بدست آورد.
وی افزود: مرجان انصاری با پیشنهاد سنجش ساختار قامتی زنان شاغل تبه دوم را کسب کرد.
دکتر صادقی ادامه داد: شهرزاد حبیبی با پیشنهاد تشکیل گروههای اشتراک گذاری تجارب مهارتهای زندگی و فرزند پروری و پیشنهاد توانمند سازی زنان کارمند در مواجهه با بحران بازنشستگی رتبه سوم و چهارم را از آن خود کرد.
دکتر صادقی یادآور شد: حمیرا محمدی هم با پیشنهاد تجدید قوا و افزایش تاب آور ی زنان شاغل در بخش های کرونا پنجم شد.
تعداد بازدید:
420
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal