مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1399/11/27
مدیر گروه اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر محمد رجائی بعنوان مدیر گروه اورولوژی دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر رجائی آمده است، با توجه به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی به پیشنهاد رییس دانشکده پزشکی و تایید معاون آموزشی دانشگاه بر اساس این ابلاغ به مدت 2 سال بعنوان مدیر گروه اورولوژی منصوب می شوید. امید است با توکل به خدای متعال و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در جهت ارتقاء اهداف آموزشی، پژوهشی و درمانی گروه موفق باشید.
در ادامه، تدوین برنامه عملیاتی گروه و تلاش در جهت اجرائی شدن آن، تنظیم و ابلاغ وظایف آموزشی و درمانی هر یک از اعضاء گروه، نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی گروه جهت ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت های بالینی فراگیران از نکاتی است که به دکتر رجائی جهت اجرا یادآوری شده است.
تشکیل جلسات شورای گروه و ارسال مصوبات و پیشنهادات به صورت ماهیانه به رئیس دانشکده و پیگیری اجرای آن ها، ارزیابی عملکرد سالیانه اعضاء محترم گروه و گزارش آن به رئیس دانشکده، برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت فراگیران معرفی شده طبق کوریکولوم آموزشی، تعامل و همکاری کامل با روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی و درمانی و تنظیم و اجرای طرح دوره ، و طرح درس با رعایت استاندارد های آموزش بالینی جهت کلیه سطوح فراگیران از دیگر نکات یادآوری شده در متن این حکم انتصاب است.
همچنین در ادامه از مدیر گروه اورولوژی دانشگاه خواسته شده است، ضمن مشارکت فعال در شورای بالینی دانشکده پزشکی و جلسات مراکز آموزشی و درمانی، در برگزاری آموزش های مجازی و تلاش در جهت گسترش کمی و کیفی آنها اهتمام و جهت برگزاری سمینارها، بازآموزی ها و وبینارهای آموزشی برنامه ریزی لازم را داشته باشد.
تعامل با گروه های آموزشی بالینی و پایه جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک، بررسی مکاتبات و پاسخ دهی روزانه از طریق سیستم اتوماسیون و نظارت بر حضور اساتید و فراگیران و ارائه گواهی های مربوطه به دانشکده پزشکی از دیگر نکات است که جهت اجرا به دکتر رجائی یادآوری شده است.
تعداد بازدید:
366
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal