مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/12/05
مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در وزارت بهداشت پیگیری شد

وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بررسی مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری در وزارت بهداشت خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان گفت: در چهارمین روز از اسفندماه 99 و به دنبال سفر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از معاونین به وزارتخانه بهداشت، برخی از مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری بررسی و پیگیری شد.
وی افزود: در این سفر نشست ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون تحقیقات و فناوری و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با معاونت محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.
درخشان افزود: همچنین در دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و رئیس اورژانس و مدیر حوادث و رئیس دفتر ریاست دانشگاه با رئیس سازمان اورژانس کشور، توسعه خدمات اورژانس در استان چهارمحال بختیاری بررسی شد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز طی دو نشست جداگانه، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه دانشگاه، با معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل بیمه دی دیدار کردند.

درخشان در پایان اضافه کرد: نشست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و مدیرعامل مجمع خیرین استان چهارمحال وبختیاری با مدیرکل امور خیرین سلامت کشور پایان بخش این سفر کاری بود.
 
 
 
تعداد بازدید:
306
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal