مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/12/07
آئین رونمایی از تجهیزات اهدایی شرکت فولاد تاراز استان به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهامحال و بختیاری از برگزاری آئین رونمایی از تجهیزات اهدایی شرکت فولاد تاراز استان به این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی افزود: این آئین در ششمین روز از اسفندماه 99 با حضور مدیر ارشد شرکت فولاد تاراز، مدیر عامل مجمع خیرین استان، مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصادی و جلب مشارکت های مردمی، رئیس خانه مشارکت های مردمی و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.
به گفته وی، در این آئین از شش ست مانیتور علایم حیاتی بیماران در بخش های ای سی یو به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال رونمایی شد.
دکتر رحمانی با بیان اینکه این دستگاه ها بیشتر در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد و بیمارستان شهداء لردگان نصب و راه اندازی می شود افزود: سامانه ای در دانشگاه فعال است که تمام تجهیزات بیمارستانی در آن ثبت و تجهیزات بر اساس اعلام نیاز مراکز درمانی در اختیار آنها قرار می گیرد.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 تا کنون 10 بسته تجهیزات پزشکی توسط خیرین نیک اندیش به ارزش حدود پنجاه میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک شده
تعداد بازدید:
273
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal