مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1399/12/08
پیام تبریک روسای دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول سازمان بسیج جامعه ای پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی مشترک فرا رسیدن هشتم اسفند ماه، روز بسیج جامعه پزشکی را تبریک گفتند.
به گزارش وبدا؛ در متن این پیام مشترک دکتر مجید شیرانی و دکتر مهین غفاری آمده است، به فرموده مقام معظم رهبری، " فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است". حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در خطوط مقدم جبهه برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیازمند در دوران پس از جنگ و خلق حماسه ای دیگر در اپیدمی کووید-19 نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته بسیجی دارد.
سال 99 را در حالی سپری می نمائیم که هموطنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا تمام توان خود را به کار گرفته و با اهالی از خودگذشته و جانفشان نظام سلامت کشور همکاری می کنند. بی شک نتیجه این همدلی و اتحاد، عبور موفقیت آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار آمیز از فرهنگ، مسئولیت پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.
از سویی دیگر در آستانه بهاری قرار داریم که اگر نباشد این همدلی و وفاق ملی بدون شک ثمری جز خزان عمر عزیزانمان را شاهد نخواهیم بود.
در این میان سازمان بسیج جامعه پزشکی به عنوان مولود مبارک رزمندگان دوران دفاع مقدس در بهداری جنگ و مبارزان طاغوت از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و یکی از شاخه های تنومند شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، با اتکا به سرمایه عظیم اجتماعی که پزشکان و پیراپزشکان در سطوح مختلف جامعه ایران و سطوح بین المللی هستند و با اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(مدیریت کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور) با هدف کاهش موارد ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا، نقش بسزایی در کنترل و مهار این ویروس کشنده و مرگبار داشته است.
هشتم اسفندماه روز ارج نهادن به دلاوری ها و بهانه‌ ای است برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان والامقام جامعه پزشکی که با نثار جان خود در راه خدمت به این مرز و بوم تا همیشه در دل تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نامشان و راهشان جاودانه شد.
بدین وسیله ضمن تقدیر از خدمت رسانی بی مزد و منت بسیجیان مخلص جامعه پزشکی این روز را به کلیه بسیجیان دانشگاه که در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و فرهنگ بسیجی تلاش می نمایند، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام را از درگاه احدیت مسئلت می نمائیم.
تعداد بازدید:
337
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal