مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1399/12/09
تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی و علمی معذل بالای 17*
وبدا، دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی و علمی (معدل بالای17) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند.
به گزارش وبدا، در آیینی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) ، با حضور دکتر حسینی مشاور ریاست محترم دانشگاه در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دکتر طهماسبیان معاونت محترم فرهنگی و امور دانشجویی ، دکتر حسن پور ریاست محترم دانشکده پیراپزشکی و سایر مسئولین، از تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی ،علمی (معدل بالای17) به نمایندگی از سایر دانشجویان با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی تقدیر و تجلیل شد و لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه به ایشان اعطا گردید.

دکتر حسینی مشاور ریاست محترم دانشگاه در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در این باره گفت: هم اکنون بیش از 250 دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دستیار تخصصی مشغئل به تحصیل هستند.

وی افزود: طی سال تحصیلی جاری 24 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رقابت با دانشجویان سهمیه آزاد موفق به کسب معدل بالای 17 شدند.

دکتر حسینی ادامه داد: در همین راستا طی آیینی از 6 نفر از دانشجویان برگزیده به نمایندگی از سایر دانشجویان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.
تعداد بازدید:
245
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal