مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/12/11
هرگونه بی توجهی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی وقوع شرایط بحرانی در نوروز 1400 را درپی دارد
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خطرات جدی شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی گفت: در صورت عادی انگاری احتمال بحرانی شدن شرایط در ایام نوروز وجود دارد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در در جلسه آمادگی ارائه خدمات در ایام نوروز 1400 اظهار داشت: ویروس جهش یافته انگلیسی، بسیار جدی است و احتمال زیاد وجود دارد در ایام نوروز به شرایط بحرانی برسیم.
وی با اشاره به زحمات و تلاش های صورت گرفته در طول یکسال گذشته کادر درمان، ضمن تقدیر از زحمات وتلاش های آنان اظهار داشت: در حال حاضر با افزایش تعداد بستری بیماران بستری و سرپایی کرونا مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه، نظارت ها بر فعالیت بیمارستان ها ، کلینیک ها و مراکز درمانی در ایام نوروز با قوت ادامه خواهد داشت، از مردم خواست جهت پیشگیری از ایجاد شرایط بحرانی، ضمن مراقبت های لازم ، سه اصل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی وشستشوی دست ها را رعایت نموده و از حضور در تجمعات خودداری نمایند.
دکتر رحمانی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح سلامت نوروزی از 25 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه، دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، در اجرای برنامه ها باید مد نظر قرارگیرد و همه محدودیت ها و الزامات و نکات پیشگیرانه در همه موارد رعایت شود، از روسای بیمارستان ها خواست در راستای شناسایی به موقع و جداسازی بیماران در پیش ورودی اورژانس های بیمارستانی پذیرنده بیماران عفونی و کووید 19 تمهیدات تریاژ دولایه عفونی را فراهم نمایند.
وی، همچنین از روسای بیمارستان ها خواست، تا با برنامه ریزی و هماهنگی از آمادگی و فعال بودن مراکز درمانی و وجود و حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی اطمینان حاصل نمایند.
دکتر رحمانی در پایان متذکر شد، بیمارستان ها باید با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت ها آماده ارائه خدمات لازم به مردم در ایام نوروز باشند.
تعداد بازدید:
335
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal