مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1399/12/11
مردم از مراجعه غیر ضروری به ادارات خودداری کنند
وبدا؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، از مردم خواست از مراجعه غیر ضروری به ادارات در شرایط شیوع ویروس جهش یافته کرونا خودداری نمایند.
به گزارش وبدا؛ عبدالرضا علیمحمدی با حضور در برنامه زنده “چشم انداز” صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در دهمین روز از اسفندماه 99 ضمن تشریح ضمانت اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با کرونا، از مردم خواست تا حد امکان از تشکیل پرونده های قضایی و لزوم برخورد قانونی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری نمائید.
وی تصریح کرد: مردم فهیم استان در یکسال شیوع ویروس منحوس کرونا بیشترین همکاری و همراهی را در اجرای دستورالعمل های بهداشتی با متولیان امر داشته اند.
وی ادامه داد: ویژگی های ویروس جهش یافته کرونا می طلبد تا مردم بیش از پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت نمایند.
دادستان مرکز چهارمحال وبختیاری، از اعمال جریمه و برخورد قانونی با متخلفین خبر داد و افزود: مردم به عنوان ناظران عمومی، نیروهای بسیجی و جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشتی همه در تلاش هستند تا از برگزاری هرگونه تجمعات و تهدید علیه بهداشت عمومی و تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری شود.
تعداد بازدید:
265
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal