مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1399/12/11
مردم از ارکان اصلی و اساسی در مدیریت اپیدمی کووید 19 هستند
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه "دانشگاه و مسئولان و متولیان بهداشت و درمان" ، " مدیران و برنامه ریزیان و حاکمیت" و "مجریان و عامه مردم" سه رکن مهم در چالش مقابله با کووید 19 بشمار می رود افزود: مردم از ارکان اصلی و اساسی در مدیریت اپیدمی کووید 19 هستند.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی با حضور در برنامه زنده “چشم انداز” صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در دهمین روز از اسفندماه 99 ضمن تشریح محدودیت‌های کرونایی در ایام پیش‌رو افزود: تنها در صورت همراهی و توجه مردم به تصمیمات و دستورالعمل های حاکمیت می توان انتظار موفقیت در اجرای برنامه ها تدوین شده را داشت.
وی با اشاره به خطر شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا ، هرگونه بی توجهی و ساده انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی را موجب گرفتاری شدید و تهدید جدی سلامت مردم دانست.
عباسی با اشاره به همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا در یکسال اخیر و تقدیر از تلاش های بی وقفه کادر بهداشتی و درمانی و پزشکان و متولیان امر سلامت در استان خاطر نشان کرد: در صورت افزایش شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا خطر خارج شدن شرایط از کنترل و سخت شدن مهار بیماری برای سیستم درمان استان وجود دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علی رغم مهمان نوازی مردمان این خطه از کشور، در حال حاضر هیچ یک از هم استانیان امکان پذیرایی از مهمانان خارج از استان را ندارند.
وی، در ادامه به نقش نظارت عمومی در اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی از سوی صنوف، ادارات تاکید و از همراهی رسانه های استان صدا و سیما و فعالین فضای مجازی در امر آموزش و آگاهی بخشی تقدیر کرد.
تعداد بازدید:
249
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal