مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1399/12/12
پیام تبریک به مناسبت درخشش در المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور
وبدا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی درخشش دانشجویان این دانشگاه را در دوازدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با صدور پیامی اظهار داشت: در واپسین روزهای سال 1399 خبر مسرت بخشِ درخشش دانشجویان با کسب مدال طلا در “حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم“ و کسب دیپلم افتخار در “حیطه تفکر علمی در علوم پایه“ توسط علی کریمی و وحید رییسی دانشجویان کوشا و غرورآفرین این دانشگاه در داوزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، مایه افتخار و سربلندی است، چرا که فصلی جدید از مسیر تلاش و کوشش برای سال های آتی گشوده شد.

وی افزود: درخشش در این تورنمنت نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و کوشنده است که نه تنها در عرصه آموزش که در سطحی بالاتر و تازه تر با کوشش مضاعف و ‌انگیزه قوی درصدد فتح قله های مو‌فقیت و افتخار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد کسب این موفقیت را به جامعه دانشگاهی بویژه ،آقای دکتر صادقی معاون  تحقیقات و فناوری ،آقای دکتر اشرفی مسئول حیطه المپیاد  کار آفرینی ، مجموعه مرکز رشد ،روسا و اعضای هیئت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی و پزشکی   تبریک گفت و اضافه کرد: امید است در سایه توفیقات الهی، با تلاش همه عزیزان، موجبات سربلندی این مرز و بوم بیشتر از پیش فراهم آید.
تعداد بازدید:
417
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal