مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/12/15
پیام تبریک مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت افتخارآفرینی دانشجویان در المپیاد کشوری
وبدا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را در دوازدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور تبریک گفت.
به گزارش وبدا، در پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا آمده است: درخشش تحسین برانگیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور و کسب نشان طلا و دیپلم افتخار به ترتیب در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم و تفکر علمی در علوم پایه توسط دانشجویان علی کریمی و وحید رئیسی وانانی موجب مباهات و افتخار گردید.
وی در ادامه افزود: اینجانب این موفقیت بزرگ که بی شک مرهون زحمات بی‌دریغ اساتید، تلاش و پشتکار این دانشجویان فرهیخته می‌باشد را به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و این دانشجویان افتخارآفرین و خانواده ایشان تبریک عرض می‌نمایم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در پایان برای این عزیزان، آرزوی سلامتی و موفقیت‌های روزافزون را در دیگر فرصت‌های پیش رو از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
322
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal