مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/12/15
شمار فوتی های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری به مرز 780 نفر رسید
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اعلام فوت 2 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته در چهارمحال و بختیاری از رسیدن مجموع آمار فوتی های ناشی از این بیماری در این استان به 779 نفر خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در پانزدهمین روز از اسفندماه 99 در چهارمحال و بختیاری افزود: طی 24 ساعت گذشته 216 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 34 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 4 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: هم اکنون 93 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 59 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 11 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و مراقبت هر چه بیشتر مردم و لزوم توجه به خودمراقبتی، رعایت بهداشت تنفسی و دست ها و رعایت فاصله اجتماعی به طول 2متر و پرهیز از شرکت در تجمعات و ترددهای غیر ضروری تاکید کرد.
تعداد بازدید:
797
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal