مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/12/16
آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد
وبدا؛ مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی در نوبت صبح و شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دانشجویان پزشکی درنوبت عصر روز پنج شنبه مورخ چهاردهم اسفندماه 99 در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مقدسی مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ادامه افزود: شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی دانشجویان پزشکی هم زمان با سایر نقاط کشور و با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی صبح روز پنج شنبه با حضور 54 داوطلب و بدون داوطلب غایب برگزار شد.
وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه های موجود در خصوص همه گیری بیماری منحوس کرونا، پروتکل های بهداشتی شامل فاصله 2 متری هر صندلی نسبت به صندلی های جلو و عقب و اطراف،گندزدایی و ضدعفونی نمودن سطوح قبل و بعد از هر آزمون،استفاده از صفحات کاغذی در ابعاد A3 در جهت جلوگیری از برخورد دست داوطلب به زمین،استفاده از ضد عفونی کننده های دست قبل از ورودی سالن محل امتحانات به صورت سختگیرانه تر اجرا شد.
مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ادامه افزود: آزمون علوم پایه پزشکی نیز بعدازظهر همان روز و با شرکت 74 داوطلب و بدون داوطلب غایب برگزار گردید.
وی با بیان اینکه، هر دو آزمون به شیوه کاغذی برگزار شد، از داوطلبین خواست در صورت اعتراض به سوالات از صبح شنبه شانزدهم لغایت هجدهم اسفندماه جاری با مراجعه به سایت sanjeshp.ir اعتراض خود را ثبت تا مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.
تعداد بازدید:
377
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal