مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/02/07
خروج 4شهرستان چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از خروج 4شهرستان اردل، کیار ، سامان و خانمیرزا از سطح 3هشدار (قرمز) خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت با جمعی از خبرنگاران استان در هفتمین روز از اردیبهشت ماه 1400 اظهار داشت: خوشبختانه با همدلی و همراهی مردم و مسئولین در اجرای پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت های سه هفته ای امروز ضمن خروج 4شهرستان از وضعیت قرمز شاهد کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی در سطح استان هستیم که نوید ورود به شیب نزولی منحنی شیوع بیماری در صورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی را می دهد.
وی در این نشست با تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19، اظهار داشت: همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل شیوع بیماری کرونا موجب گردید تا استان از رتبه 4میزان بروز بیماری به رتبه 7 و از رتبه 10 میزان مراجعات سرپایی به 22 تنزل پیدا کند.
به گفته وی، تعداد مراجعات سرپایی نسبت به هفته گذشته در استان 30 درصد کاهش داشته است که امیدوار هستیم به فاصله 2هفته ای شاهد کاهش موارد بستری و تا 4هفته دیگر کاهش آمار فوتی های ناشی از کرونا باشیم.
وی، از آغاز فاز 2واکسیناسیون کرونا خبر داد و افزود: پیش بینی می شود در این فاز، 15 هزار و 356 سالمند بالای 80 سال تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از گروه هدف فاز دوم واکسیناسیون خواست همچون گذشته به خادمان خود در نظام سلامت اعتماد داشته باشند و با آرامش و پس از دعوت از سوی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان برای دریافت واکسن در زمان مقرر به مرکز منتخب مراجعه نمایند.
جزایری در ادامه به تشریح روند اجرای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
وی در پایان از همراهی و همکاری خوب رسانه های استان در انعکاس اخبار مرتبط به اپیدمی کووید 19 تقدیر و عملکرد مدیریت روابط عمومی دانشگاه در تعامل با رساگه ها و تهیه و انتشار اخبار و اطلاعیه ها را مطلوب ارزیابی کرد.
گفتنی است، نشست خبری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت هفته سلامت با محوریت تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا، آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا و گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
تعداد بازدید:
284
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal