مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/02/11
تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بمناسبت فرارسیدن روز معلم

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت معلم شهید، مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد بر همه معلمان و استادان و آموزگاران فداکار گرامی باد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا افزود: در تقویم جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره) به نام روز معلم مزین گشته است، فرهنگیان بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و پیامبرگونه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.
وی با بیان اینکه، تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. تصریح کرد: اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا خاطر نشان کرد: بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز جوان است و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.
وی در ادامه، ضمن درود به روان پاک استاد شهید، آیت ‌ الله مرتضی مطهری و تبریک روز بزرگداشت مقام معلم به همه اساتید، اعضای هیات علمی و همکاران دانشمند و فرهیخته‌ در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، توفیقات روز‌افزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
268
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal