مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/02/14
در لیالی قدر خداوند بهترین عنایاتش را به احیا کنندگان ارزانی می کند

وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن شب های پرفیض قدر را گرامیداشت و گفت: لیالی قدر، شبهایی است که خداوند بهترین عنایاتش را به احیا کنندگان ارزانی می کند

به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا در این پیام با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السّلام) که فرمود «همانا در شب قدر آنچه از همان سال تا سال آینده می خواهد اتفاق بیفتد، همچون شرّ یا خیر یا مرگ یا زندگی یا نزول باران مقدر می شود.» اظهار داشت: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن مولای متقیان، امیرمومنان، علی بن ابیطالب (س)، شبی است که ندای ملکوتی آن حضرت در مسجد کوفه طنین انداخت و فرمود: فزت وربّ الکعبه.
وی افزود: شبی است که فرشته وحی صدا زد "قد قتل المرتضی... تهدّمت والله ارکان الهدی - علی مرتضی کشته شد و به خدا سوگند ارکان هدایت در هم شکست."
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شبی است که خداوند عالم ولیّش را، همو که در وصفش فرمود إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ-سرپرست و دوست شما فقط خدا و رسول اوست و مؤمنانی [علی بن ابی طالب] که همواره نماز را برپا می دارند و در حالی که در رکوعند [به تهیدستان] زکات می دهند- فرا می خواند و عرش را برای قدوم او مزین می فرماید و عرشیان را برای استقبال از او فرمان می دهد.
حجت الاسلام صغیرا ادامه داد: شبی است که با عروج ملکوتی روح قطب عالم امکان، درهای آسمان باز می شود و توبة توبه کنندگان و انابة گناهکاران پذیرفته می شود و رحمت واسعة الهی، خطاکاران را در بر می گیرد.
وی ادامه داد: این شبها و این لیالی، شبهایی است که خداوند عالم مقدرات مخلوقاتش را تقدیر فرموده و بهترین عنایاتش را به احیا کنندگان و انابه کنندگان ارزانی می دارد. توفیق احیا و شب زنده داری به برکت توسل و توجه به ولی الله الاعظم و امام عصر ارواحنا فداه را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم به حق این شبهای با عظمت که شب قدر در میان این شبها پنهان است، خداوند متعال ظهور ولیش را برساند و به همة مردم صحت و سلامتی عنایت فرماید و این بلّیه و بیماری را از تمام عالم برطرف نماید.
وی در پایان شهادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را تسلیت گفت و از درگاه احدیت برای تمامی عزیزانی که در مراکز درمانی و بهداشتی صادقانه خدمت می کنند و در خط مقدم بیماری برای سلامتی جامعه تلاش می کنند، طلب عافیت کرد و بر شهدای راه حق چه آنان که در میدان دفاع به شهادت رسیدند و چه آنان که در جبهة سلامت جان دادند، درود فرستاد.
تعداد بازدید:
139
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal