مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/02/14
علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا حضور در تجمعات است

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اعلام کرد: هم اکنون علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری حضور در تجمعات است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در سی و نهمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری را حضور در مهمانی‌ها، دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ختم اعلام کرد.
وی با بیان اینکه اپیدمی کرونا همه ابعاد اجتماع را تحت تاثیر قرار داده است افزود: پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس یک وظیفه همگانی است و باید هر کس در حد توان خود برای تحقق این امر یاریگر باشد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با بیان اینکه خلوت کردن شهر و ماندن در خانه مهم ترین رویکرد تصمیمات در ستاد استانی مقابله با کروناست اعلام کرد: تا پایان هفته جاری همه محدودیت‌ها در سطح استان تمدید شده است و گروه‌های شغلی شماره 2، 3 و 4 در چهارمحال و بختیاری همچنان تعطیل هستند.
وی اضافه کرد: با تشدید نظارت ها و بازرسی ها با متخلفین و بی توجهان به رعایت بهداشت به صورت قانونی برخورد می‌شود.
دکتر شیرانی با تاکید بر اینکه هنوز زندگی و جامعه به شرایط عادی بازنگشته است یادآور شد: هم اکنون استان در حالت نیمه تعطیل قرار دارد و فقط باید به انجام کارهای ضروری و اورژانسی پرداخته شود.
دکتر شیرانی در پایان اضافه کرد: هم اینک در چهارمحال و بختیاری 4 شهرستان در وضعیت قرمز و 6 شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و امید است با نظارت جدی تر و همراهی مردم و مسئولین شاهد بهبود شرایط به لحاظ گسترش بیماری کرونا باشیم.
تعداد بازدید:
164
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal