مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/03/04
ارائه حواله الکترونیک برای تحویل انسولین الزامی است

وبدا؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با هدف ساماندهی و نظارات بر توزیع انسولین در داروخانه ها، علاوه بر الزامی بودن ثبت اطلاعات بیمار در سامانه ttac توسط داروخانه ها، باید بیماران کارت حواله الکترونیک را از سامانه ثبت حواله الکترونیک معاونت درمان دریافت کنند.
به گزارش وبدا؛ دکتر رضا محمدی در جلسه هماهنگی توزیع انسولین در داروخانه های استان که با حضور موسسین داروخانه ها و نمایندگانی از معاونت درمان در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد، هدف از اجرای طرح حواله الکترونیک را ساماندهی هر چه بهتر به وضعیت توزیع انسولین در داروخانه ها و کاهش مشکلات مردم عنوان کرد.
به گفته وی، بیماران نیازمند دریافت انسولین پس از مراجعه به داروخانه، جهت دریافت حواله الکترونیک به کارشناسان معاونت درمان در شهرستانها معرفی می شوند و کارت حواله الکترونیک دریافت می کنند.
وی، داشتن حواله الکترونیک را برای دریافت انسولین توسط بیماران الزامی دانست و تصریح کرد: نوع انسولین مصرفی بیمار در حواله الکترونیک قید شده است و بیماران در مراجعات بعدی به داروخانه ها از همین حواله استفاده می کنند مگر اینکه به صلاحدید پزشک نوع انسولین مورد نیاز بیمار تغییر کرده باشد که در این صورت نیاز به تهیه کارت حواله الکترونیک جدید خواهد بود.
معاون غذا و دارو دانشگاه تاکید کرد: کلیه داروخانه های توزیع کننده انسولین موظف به دریافت کاربری در سامانه TTAC و ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انسولین در این سامانه هستند.
وی، قطع سهمیه انسولین داروخانه هایی که کاربری TTAC را دریافت نکرده و از ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انسولین در این سامانه خودداری کنند را قطعی دانست و افزود: سهمیه خرداد ماه تنها بر اساس گزارش گیری از سامانه TTAC می باشد، لذا لازم است داروخانه هایی که هنوز کاربری TTAC خود را فعال ننموده اند در اسرع وقت پیگیری نمایند.
دکتر محمدی ادامه داد: به طور کلی داروخانه ها موظفند برای تحویل قلم انسولین، علاوه بر بحث تاییدیه بیمه و تاییدیه دریافت و ثبت نسخه آزاد در سامانه ttac، در صورتی که اولین مراجعه بیمار به داروخانه جهت دریافت انسولین است بیمار را به کارشناسان معاونت درمان برای صدور کارت حواله الکترونیک ارجاع دهند.
تعداد بازدید:
196
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal