مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/03/20
همکاری با شهرداری شهرکرد به منظور ارتقاء فضاهای پردیس رحمتیه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ نشست برنامه ریزی برای همکاری با شهرداری شهرکرد به منظور ارتقاء فضاهای پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

به گزارش وبدا؛ به دعوت دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نشستی با حضور شهردار شهرکرد و معاون فرهنگی و امور دانشجویی و جمعی از مسئولین با هدف افزایش همکاری‌های بین بخشی و تعامل دو سویه برای رفع مشکلات برگزار گردید.

دکتر شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این نشست اظهار داشت: هم اکنون برای تحصیل دانشجویان، 7 دانشکده در مقاطع دکتری، رزیدنت، پزشکی عمومی، دندانپزشکی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر 2 هزار و 900 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دکتر طهماسبیان توسعه دانشگاه به منظور جذب دانشجویان داخلی و خارجی را یکی از برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده تا سال 1408 ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه به بیش از 3 هزار نفر برسد.

وی با اشاره به اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی تصریح کرد: پیش از دوران شیوع بیماری کرونا، حدود یک هزار و 100 دانشجو در 6 خوابگاه (4 خوابگاه برادران و2 خوابگاه خواهران) در مجتمع پردیس رحمتیه شهرکرد، خدمات دریافت می‌کردند.

دکتر طهماسبیان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علاوه بر رسالت آموزش، در پژوهش و ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان سطح استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

وی اصلاح جاده کنونی منتهی به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را از مهمترین مطالبات و برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب دانشجویان، آسفالت مسیرهای ورودی دانشکده های جدید الاحداث، محوطه سازی و توسعه فضای سبز، احداث آلاچیق در خوابگاه‌های دانشجویی و ایجاد باغ مطالعه خواهران و برادران در مجتمع آموزشی رحمتیه شهرکرد نیازمند توجه مسئولان استانی است.

وی در ادامه در بازدید میدانی شهردار و معاونین شهرداری شهرکرد از مجتمع پردیس رحمتیه و خوابگاه های دانشجویی خاطرنشان کرد: نبود فضای سبز مناسب و عدم اتصال فاضلاب خوابگاه ها به شبکه فاضلاب شهری از دیگر مشکلات موجود در این دانشگاه است.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد نیز در این نشست افزود: هم اینک بازنگری طرح جامع شهری در دست اقدام است و بررسی ورودی های شهر که جاده دانشگاه علوم پزشکی نیز جزو آن محسوب می شود در حال بررسی است.

شهردار شهرکرد برای کمک به تأمین آسفالت مورد نیاز، محوطه سازی، ایجاد بوستان در مجتمع رحمتیه و همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات شهری اعلام آمادگی کرد.

در پایان این نشست مقرر شد ضمن انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شهرکرد، نشستی با حضور مسئولان استانی راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری و آب و فاضلاب جهت بررسی و رفع مشکلات جاده منتهی به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل گردد.
تعداد بازدید:
270
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal