مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/03/31
مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری دکتر رضا مسعودی از اعضای هیات علمی به سمت مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر مسعودی آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی و با توجه به موافقت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حفظ پست سازمانی به موجب این ابلاغ به سمت « مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مدیریت اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات» منصوب می گردید. 
در پایان نیز اظهار امیدواری شده است، دکتر مسعودی با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری واعتدال گرایی در جهت خدمت و ارتقاء سلامت مردم استان مؤفق و مؤید باشد .
در ادامه نیز از وی خواسته شده است، ضمن تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر دوره ای ( سالیانه ) و یا موردی از تمامی واحدهای تحت پوشش دانشگاه و سنجش میزان مطابقت آمار عملکرد با وضعیت موجود ازنظر اهداف، برنامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی مدیریتی و ستادی، بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع، نسبت به تهیه گزارش مستمر و موردی جهت ارائه به ریاست دانشگاه اقدام نماید.
تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، مدیریت ها و کارکنان براساس بازرسی های انجام شده و ارائه گزارش به ریاست شبکه یا مرکز آموزشی درمانی، بهداشتی و بررسی راهکارهای اصلاح، کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش لازم به مدیران ذیربط و بررسی راهکارهای اصلاح مناسب و گزارش به ریاست دانشگاه از دیگر نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مدیریت اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات یاداوری شده است.
در ادامه از دکتر مسعودی خواسته شده است در حوزه بازرسی، ضمن آموزش و توانمند سازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه، در مورد میزان رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد کارکنان و مدیران با همکاری مدیریت منابع انسانی و امور اداری، برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها ، در چهارچوب قوانین و مقررات ذیربط و یا از طریق ارجاع به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه و هیئت انتظامی اعضاء هیئت علمی و یا اداره حقوقی اعمال نظر نماید.
همچنین در حوزه ارزیابی عملکرد از وی خواسته شده است، در تهیه و تدوین شاخصهای اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد واحدهای تحت پوشش حوزه ریاست، معاونت های دانشگاه، دانشکده ها، بیمارستان های تابعه، شبکه های بهداشتی درمانی و موسسات و سازمانهای وابسته به دانشگاه همکاری نماید.
نظارت بر اجرای دستورالعمل ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوطه و تهیه مستندات لازم، همکاری و هماهنگی با کمیسیون تحول اداری دانشگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات و پیگیری اجرای ارزیابی عملکرد دانشگاه و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی واحدهای تحت پوشش ، شامل واحدهای ستادی ومحیطی در دانشگاه از دیگر مباحث مورد تاکید در متن این حکم انتصاب است.
نظارت بر حسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد واحدهای تحت پوشش دانشگاه و تحلیل ارزیابی های انجام شده با همکاری و هماهنگی واحدهای تخصصی ارزیابی معاونتها و واحدهای مربوطه و ارائه پیشنهادهای لازم به ریاست دانشگاه، انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخصهای مورد عمل در دانشگاه علوم پزشکی اعم از واحدهای ستادی، غیرستادی ، استانی یا شهرستانی، بهداشتی ، درمانی ، نظارتی و غیرنظارتی ..... و ارائه پیشنهادات به ریاست دانشگاه و انجام سایر اموری که در چهار چوب برنامه های ارزیابی عملکرد دانشگاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع می گردد از دیگر مواردی است که از سوی ریاست دانشگاه به دکتر مسعودی یادآوری شده است.
همچنین در ادامه از وی خواسته شده است، در حوزه پاسخگویی به شکایات؛ ضمن دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان دانشگاه، پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات بررسی و تحقیق و تا اخذ نتیجه نهایی پیگیری های لازم را به عمل آورد .
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی ، پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله، جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط، پیگیری جهت اخذ پاسخ مکاتبات اداری از روسا ی بیمارستانها ، شبکه ها ، مراکز آموزشی درمانی، پیگیری و کارشناسی مستمر پاسخها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان از دیگر مباحثی مورد تاکید در حکم انتصاب مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مدیریت اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات است.
تعداد بازدید:
639
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal