مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/04/03
تکمیل نوبت دوم واکسیناسیون کرونا گروه های هدف تا اوایل هفته آتی/ آغاز همزمان واکسیناسیون گروه سنی 65تا 70سال از هفته آتی

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، در گفتگوی زنده تلویزیونی در بخش خبری 20 مرکز این استان در دومین روز از تیرماه 1400، به تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و روند واکسیناسیون علیه این بیماری در استان پرداخت.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری افزود: در حال حاضر در مرحله اجرای فاز دوم برنامه واکسیناسیون کرونا طبق سند ملی هستیم و در این مرحله از جمله اقدامات اساسی انجام واکسیناسیون قریب به یک هزار نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر است که به انواع مختلف به ویژه در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری دارند.
وی تصریح کرد: واکسیناسیون این گروه شروع و ظرف 2روز آینده تکمیل می شود.
به گفته وی، انجام تزریق نوبت دوم گروه سنی 70 سال به بالا از دیگر اقدامات صورت گرفته در فاز دوم است که از 2روز گذشته شروع و تا 3 روز دیگر ادامه دارد.
جزایری با اشاره به، استقبال بسیار خوبی که طی این روز ها برای اجرای نوبت دوم واکسیناسیون کرونا از سوی گروه های هدف انجام شده است. افزود: نوبت دوم تزریق واکسن کرونا در کمترین فرصت زمانی با مراجعه به پایگاه های منتخب انجام و با توجه به شروع نوبت دوم واکسیناسیون از 10 تا 31 خردادماه، ظرف روزهای آتی، پنجشنبه، جمعه و شنبه در شیفت های صبح (8 صبح تا 13 ظهر) و عصر (15 ظهر تا 18 عصر) گروه های هدف از طریق کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما ، مراقبین سلامت و از طریق تلفن 4030 ظرف روزهای آتی برای دریافت واکسن فراخوان می شوند.
وی همچنین اضافه کرد: چنانچه این گروه ظرف 1تا 2روز آینده با آنها تماس گرفته نشد حتما روز شنبه به پایگاه های منتخب برای دریافت نوبت دوم واکسیناسیون مراجعه نمایند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: سعی می شود، تا شنبه واکسیناسیون نوبت دوم این گروه ها انجام و از روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون گروه سنی جدید طبق برنامه (65 تا 70 سال) که تعداد آنها حدود 25 هزار نفر است شروع شود.
وی افزود: نوبت دوم واکسیناسیون کرونا باید برای 18 هزار نفر انجام شود، که طی 2روز گذشته، واکسیناسیون 5 هزار نفر انجام شده است.
تعداد بازدید:
186
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal