مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/04/16
سرپرست دانشکده پرستاری ومامایی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر شهریار صالحی از اعضای محترم هیات علمی، با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دانشکده پرستاری ومامایی شهرکرد منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب از دکتر صالحی خواسته شده است، ضمن ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحد های مختلف دانشکده نسبت به فعال سازی گروه های آموزشی در خصوص ارتقاء کیفی آموزش دانشجویان اقدام نماید.
گفتنی است، توانمند سازی اعضاء هیات علمی در خصوص ارتقاء و ارزیابی های آموزشی، تقویت نقش و جایگاه مدیران گروههای آموزشی دانشکده و نظارت، ارزیابی و بررسی کیفیت آموزش دانشجویان (بصورت حضوری و مجازی) از دیگر مباحثی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به سرپرست دانشکده پرستاری ومامایی شهرکرد یادآوری شده است.
همچنین به دکتر صالحی توصیه شده است، ضمن تلاش در جهت ایجاد روحیه نشاط در بین دانشجویان، نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی، پژوهشی، اداری ومالی و فرهنگی دانشکده، بودجه سالانه دانشکده را پیشنهاد و کار سالانه دانشکده را ارزیابی و گزارشات مربوط به آن را ارسال نماید.
ارزیابی توسعه مراکز پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مرتبط و صیانت از منابع مالی و فیزیکی از دیگر مباحثی است، که در ادامه متن این حکم انتصاب به دکتر صالحی یادآوری شده است.
در پایان نیز اظهار امیدواری شده است؛ وی با، توکل بر خداوند تبارک و تعالی و درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با استفاده از همکاران متعهد و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی موفق و موید باشد.
تعداد بازدید:
168
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal