مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/04/21
مسئول هماهنگی و رسیدگی به امورایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ملک محمدی  به سمت مسئول هماهنگی و رسیدگی به امورایثارگران این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی آمده است، با عنایت به تعهد ، تخصص و پشتکار جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مسئول هماهنگی و رسیدگی به امورایثارگران دانشگاه (حوزه کارکنان)  منصوب می شوید.
در ادامه نیز از مسئول هماهنگی و رسیدگی به امورایثارگران دانشگاه خواسته شده است ضمن مبنا قرار دادن ارائه پیشنهادهای لازم در ارتباط با اجرائی نمودن فرامین و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در موضوعات مرتبط با ایثارگران در برنامه ریزی ها نسبت به بررسی و شناخت مسائل و مشکلات ایثارگران در دانشگاه و واحدهای تابعه اقدام نماید.
مشارکت در امر برنامه ریزی و تعیین خط مشی های امور ایثارگران (کارکنان) و ارائه راهکارها، شرکت فعال در جلسات درون و  برون سازمانی  مرتبط با ایثارگران و پیگیری اجرای کلیه قوانین ،مقررات و تسهیلات قانونی جاری در خصوص ایثارگران از دیگر نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی یادآوری شده است.
در پایان نیز ابراز امیدواری شده است، وی با توکل بر خداوند تبارک و تعالی و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با استفاده از همکاران متعهد و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق باشند.
تعداد بازدید:
337
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal