مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/04/26
افراد بالای 60 سال برای دریافت واکسن کووید 19 در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به تداوم واکسیناسیون گروه های هدف از افراد بالای 60 سال خواست، برای دریافت واکسن کووید 19 در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: با توجه به شتاب بیشتر فرآیند واکسیناسیون در سراسر کشور از هفته گذشته، مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان از هموطنان درخواست می کند ضمن پرهیز از حضور بدون نوبت در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون برای نوبت گیری حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و منتظر دریافت پیامک برای مراجعه باشند.
وی با اشاره به فعالیت پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، ضمن تشکر از مشارکت حداکثری دستگاه های دولتی و غیر دولتی جهت سازماندهی توسعه ظرفیت اجرای برنامه ملی واکسیناسیون بر لزوم تداوم همکاری های درون و برون بخشی همه دستگاه ها تاکید نمود.
درخشان ادامه داد: با توجه به اینکه واکسینه کردن مراجعه کنندگان بدون نوبت پرهیز خواهد شد، بر ثبت و تزریق واکسن افراد دارای نوبت با کمترین تاخیر زمانی نسبت به زمان نوبت دهی تاکید می شود.
مدیر روابط عمومی اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در شهرهای بالای بیست هزار نفر به هیچوجه نوبت دهی دستی انجام نمی شود افزود: بمنظور تسهیل و تسریع در ثبت واکسن در تمام سامانه های سطح یک توسط راهبر سیستم به منظور نوبت دهی هوشمند ثبت سریع ساعت فعالیت و ظرفیت روزانه پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون (مجموع ظرفیت روزانه تزریق نوبت اول و دوم) و همچنین استفاده از بار کد خوان یا اپلیکیشن موبایل توسط دانشگاه هایی که در سامانه سیب استفاده می کنند مورد تاکید قرار گرفته است.
تعداد بازدید:
220
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal