مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/04/30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن دهم ذی الحجه، عید سعید قربان، جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه پاکی‌ها و روز کمال و رها شدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: عید قربان، جشن رهایی ازاسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین، عید نزدیک شدن دلها به قرب الهی است، عید سرسپردگی و بندگی، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید بر آمدن روزی نوست. این روز، روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی است، عید رهیدگی از اسارت نفس، روز پر شکوه ترین تجلی ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا و عید لبیک به دعوت حق است.
وی تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این عید بزرگ خدمت عموم مسلمانان جهان و به ویژه اساتید معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از درگاه خدواند بی همتا و منان برای همگان، بویژه پرسنل خدوم بهداشت ودرمان مراکز بهداشتی ودرمانی که قریب به یکسال و نیم در نبرد سخت با ویروس منحوس کرونا، تا پای جان ایستاده اند، سلامتی و توفیق روز افزون مسألت نمود.
تعداد بازدید:
120
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal