مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/06/30
از فرزندان ممتاز پرسنل در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی تجلیل می شود

وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از فرزندان ممتاز پرسنل در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی تجلیل بعمل می آید.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد با اعلام این خبر افزود: ضمن تجلیل از ممتازین علمی در تمامی مقاطع تحصیلی، از رتبه های اول تا صدم کنکور سراسری نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی تصریح کرد: همچنین رتبه های اول تا سوم استانی و کشوری در زمینه های علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی با تایید و دریافت نامه از سوی سازمان مربوطه تجلیل می شوند.
وی، قبول شدگان در آزمون مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه کلیه مقاطع را از دیگر مشمولین دریافت هدایای فرزندان ممتاز پرسنل برشمرد.
دکتر صالحی فرد گفت: فرزندانی که ثبت اختراع داشته اند نیز مشمول دریافت این هدایا می شوند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، رتبه های کسب شده در مرحله شهرستانی مشمول دریافت هدیه نمی شوند افزود: هر همکار می تواند علاوه بر کارنامه تحصیلی هر فرزند یک هدیه علمی یا فرهنگی یا هنری یا قرآنی یا ثبت اختراع دریافت نماید.
به گفته وی، مدارک ورزشی شامل اصل حکم و کپی برابر با اصل حکم از سوی سازمان آموزش و پرورش یا اداره کل ورزش و جوانان استان و نامه رسمی از سوی سازمان مربوطه باید به مدیریت پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تحویل شود.
دکتر صالحی فرد در پایان خاطر نشان کرد: اصل کارنامه یا کپی برابر با اصل از سوی آموزشگاه مربوطه جهت ارائه به واحد مالی محل خدمت پرسنل ضروری است.
وی، حداکثر مهلت تحویل مدارک به واحد مالی محل خدمت پرسنل را 15 مهر ماه 1400 اعلام نمود.
تعداد بازدید:
262
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal