مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/07/18
سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا، طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر عبدالله محمدیان به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت منصوب گردید.
به گزارش وبدا، در این ابلاغ از سوی دکتر شیرانی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار، دکتر عبدالله محمدیان به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مدل سازی در سلامت منصوب می گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این ابلاغ، توسعه و بکارگیری دانش در زمینه علم مدلسازی در سلامت، انجام پژوهشهای بنیادی اپیدمیولوژیک و مدلسازی در جهت اصلاح نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور به منظور جوابگویی به نیازهای جامعه اسلامی و جمع آوری، تنظیم و طبقه بندی اسناد و مدارک مربوطه و انتشار آنها را مبنای برنامه ریزی سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت اعلام کرد.
همچنین خطاب به دکتر عبدالله محمدیان آمده است: تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه مدل سازی در سلامت، ترغیب و تشویق محققین به انجام تحقیقات در زمینه مدل سازی در سلامت، کوشش در جهت جلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرایی مربوطه در داخل کشور، همکاری عملی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمانهای بین المللی با رعایت قوانین و مقررات و احترام به مبانی تحقیقات بر پایه باورهای عمیق انسانی، اسلامی و بومی را در اداره امور مدنظر قرار دهند.
دکتر شیرانی در ادامه اضافه کرد: اولویت دادن به حقوق مردم و جامعه و ترجیح آن بر هر تحقیقی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حقوق جامعه در تضاد باشد، جهت گیری فعالیت ها به سمت رفع نیازهای منطقه و کشور، کار تیمی و توانمندسازی اعضای مرکز در جهت دستیابی به اهداف، حفظ محرمانه بودن اطلاعات و اخلاق پژوهشی و سرعت و دقت در انجام وظایف و شفافیت عملکرد از دیگر مواردی است که باید مورد توجه سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت قرار گیرد.
تعداد بازدید:
309
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal