مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/10/08
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی سالروز حماسه نهم دی روز تجلی بصیرت را گرامی داشت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
دکتر خالدی فر ادامه داد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. این روز سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب در آزمونی سخت و بزرگ بود.
وی خاطرنشان کرد: ایمان، آگاهی، بصیرت و اعتماد ملی سرمایه‌های بزرگ اجتماعی در جمهوری اسلامی است که بکارگیری به موقع آنها با تدبیر رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف، الگویی کم نظیر در تاریخ تحولات اجتماعی جهانی ایجاد کرده است.
دکتر خالدی فر افزود: در واقع تجربه راهپیمایی نهم دی ماه 1388 ثابت کرد که جمهوری اسلامی با اتکال به سیره نبوی و سنت ائمه اطهار علیهم السلام و وحدت کلمه و همدلی و همزبانی مردم، می تواند از سخت ترین آزمون ها و بحران های ملی به سلامت خارج شود تا به جایگاهی والا از نظر اقتدار آرمانی، علمی و سیاسی، آنچنان که هم اکنون طلیعه آن احساس میشود دست یابد.
دکتر خالدی فر در پایان سالروز حماسه 9 دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت و گفت: بار دیگر پیمان خود را با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و سربلندی نظام الهی را از خداوند متعال خواستاریم.
تعداد بازدید:
189
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal