مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/12/08
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز وکیل مدافع

وبدا؛‌ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی هفتم اسفندماه روز وکیل مدافع را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛‌ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است:‌ گرامیداشت هفتم اسفند ماه روز وکیل مدافع تقدیر از تلاشگران است که همواره حرکت به سمت عدالت را سرلوحه کاری خود قرار داده اند.
وی با تبریک کسب رتبه برتر مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشوردر بررسی ارزیابی و پایش عملکرد بین یکصد و ده دانشگاه، دانشکده و موسسات تابعه وزارت بهداشت افزود: دفاع وکیل مدافع، دفاع از حقوقی است که اجرای آن می تواند عدالت و انصاف را در جامعه معرفی نماید که خود از مصادیق بارز حقوق شهروندی است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: روز وکیل مدافع، نشان از اهمیت مشاوران و کارشناسان حقوقی در دانشگاه و دستگاه اجرایی دارد چرا که، با توجه به پیچیده شدن روابط فردی و سازمانی در دنیای امروز و افزایش مسایل و مشکلات مختلف در سازمان های دولتی و یا شرکت های خصوصی، نیاز به حضور همکاران امورحقوقی در کنار مدیران بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و عرصه سلامت نیز مستثنی از این نیاز نیست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع وکیل مدافع را حضور تمامی مشاوران و کارشناسان امور حقوقی و تمامی تلاشگران این عرصه در کلیه واحد های تابعه دانشگاه در سطح استان تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون تمامی شما خادمین عرصه سلامت را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
تعداد بازدید:
192
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal